La nostra història
L’Herbolari va obrir les seves portes el 1979 gràcies al Santos Serrano, amb la voluntat d’ajudar les persones a cuidar-se de manera natural. Ell, apassionat de les plantes medicinals, va compartir els seus coneixements a través de llibres, mitjans locals i activitats.
Amb els anys, el meu camí es va unir al seu després d’estudiar dietètica, i vaig tenir la sort de formar-me al seu costat. El 2003 ens va deixar, i va ser un cop molt dur. La Marta, la seva esposa, va continuar el negoci, i jo vaig seguir amb ella, aprenent i mantenint viu el seu llegat.
El 2007 la Marta em va cedir l’Herbolari, i des de llavors continuo aquest projecte amb la mateixa passió, agraïda per la confiança de totes les persones que en formeu part.







